Personeelsfeest Gent
Organiseer jouw personeelsfeest, klantenevenement of nieuwjaarsreceptie op onze unieke eventlocatie in Gent: Rooftop Gaston. Deze lichtrijke feestzaal met industriële uitstraling en sfeervol buitenterras biedt de perfecte setting voor professionele events met impact. Geniet van het groendak, het panoramisch uitzicht over Gent en flexibele ruimtes die afgestemd worden op uw wensen. Of het nu gaat om een stijlvolle receptie of een feestelijke avond met muziek en catering op maat, ons ervaren team zorgt voor een vlotte organisatie. Maak van je bedrijfsevenement een onvergetelijke belevenis bij Rooftop Gaston – dé locatie in Gent voor zakelijke events met karakter.

Waarom jouw personeelsfeest bij Rooftop Gaston?
Unieke Eventlocatie in Gent
Rooftop met feestzaal op het dak van een oude katoenspinnerij en zicht op de Gentse skyline
Vlotte bereikbaarheid
Vlakbij centrum Gent, buiten de LEZ zone en met voldoende (fietsen)parking voor al uw gasten
Catering op hoog niveau
Een persoonlijke chef van Coeur Catering die jouw culinaire wensen volledig op maat uitwerkt
Totaalpakket & service
Deskundige opvolging en begeleiding van uw evenement van A tot Z door event professionals

Zo ziet een personeelsfeest bij Gaston eruit












Waar ga jij uit jouw dak?
Ontdek onze zalen
- tot 150 gasten
- tot 180 gasten

- tot 150 gasten
- tot 180 gasten

- tot 25 gasten
- tot 50 gasten

Coeur Catering
Coeur Catering drukt al 20 jaar met veel enthousiasme zijn stempel op de cateringwereld in België en het buitenland, en dat met een team van meer dan 35 vaste, gemotiveerde en professionele medewerkers.We zijn trotse catering partner van o.a. Film Fest Gent, Festival van Vlaanderen, Muziekcentrum De Bijloke en het Stadsmuseum Gent waar sinds 2019 ook het STAMcafé uitbaten.
Coeur Catering streeft naar een verhaal op maat van zijn klanten en kookt met liefde voor het product en oog voor detail, verfijnd en toch ongedwongen. Onze kracht? Een gedreven team, jarenlange expertise, een creatieve kijk en een scherp oog voor perfectionisme.
Extra diensten

Bloemen & decoratie
Wij zorgen voor sfeervolle bloemen en stijlvolle decoratie die perfect passen bij jouw feest. Elk detail wordt afgestemd op jouw stijl en de uitstraling van de locatie.

DJ / Live band
Van sfeervolle achtergrondmuziek tot een dansfeest tot in de vroege uurtjes – wij werken samen met ervaren DJ’s en live bands die jouw feest muzikaal onvergetelijk maken.

Fotograaf
Leg de mooiste momenten vast met een professionele fotograaf die oog heeft voor sfeer, emotie en detail. Zo beleef je jouw dag telkens opnieuw, in beeld en gevoel.

Fotobooth
Voor fun en spontane herinneringen: onze fotobooth zorgt voor lachende gezichten en leuke foto’s die gasten meteen mee naar huis nemen als blijvende herinnering aan jouw feest.
We denken graag mee om uw evenement te laten slagen!

curieuzeneuzemosterdpot?
Veelgestelde vragen over bedrijfsfeesten bij Rooftop Gaston
Over welke faciliteiten beschikt Rooftop Gaston?
Onze eventlocatie beschikt over een basisuitrusting voor elk soort event. Daarnaast werken we samen met professionele partners voor extra audiovisuele of interieur benodigdheden.
Voor welke evenementen kan je bij Rooftop Gaston terecht?
Rooftop Gaston kan afgehuurd worden voor elk soort bedrijfsfeest gaande van personeelsfeesten, presentaties, seminaries tot vergaderingen en teambuildings.
Kan ik ook vergaderen bij Rooftop Gaston?
Jazeker, Rooftop Gaston beschikt over flexibele vergaderruimtes waaronder een unieke vergaderzaal geschikt voor 6 tot 25 personen.
Wat is de prijs om de locatie af te huren?
Rooftop Gaston kan reeds gehuurd worden vanaf €1650 excl. btw voor een halve dag. Neem contact op voor een offerte op maat van uw evenement.
Tot hoeveel personen kan ik terecht bij Rooftop Gaston?
Afhankelijk van de zalen en cateringformule van uw evenement kunnen we tot 180 personen ontvangen.